28 klänningar.

Efter noga räknat vet jag att jag äger 28 stycken klänningar som jag sytt. Det är väldigt många. Men varenda en har vuxit fram i huvudet som en ide!

Ni vet kanske känslan då man ser en klänning i en affär som har fina linjer och detaljer, men man tycker den är för dyr. Den känslan har jag ofta. Då brukar jag gå hem och fundera över om det finns någon möjlighet för mig att sy något liknande. Och ofta går det att lura fram en lösning.

Denna klänning är inspirerad av en mängd klänningar jag sett med rundad krage. Jag tycker det är mycket vackert! Den har också stråveck vilket är en av mina personliga favoriter! Om någon väl veta hur jag syr någonting speciellt så kommentera det så beskriver jag gärna utförligt hur jag gör ;)



Kommentarer
Malin Wallin

Jättefin blogg du har! :)

Allt bra idag?

Kram!

2012-08-26 @ 16:52:02
URL: http://mwallin.blogg.se/
Ellen

Vilken söt klänning! Allt bra med dig? :)

2012-08-26 @ 20:01:25
URL: http://sicktwisted.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0