Dagens sy-tips

Har ett starkt tips till alla er sysugna där ute!
 
På drottninggatan, ganska långt upp mot tegnérlunden ligger en syaffär på höger sida om du står med hötorget i ryggen. Där har de just nu helt otroliga reor på fantastiska saker! Siden tyg för 59;- m, tråd för 10;- osv osv. Det är otroligt ovanligt kan jag säga, för den som inte förstår, att sidentyger ligger på det priset. Ville väldigt gärna köpa någonting men hade precis köpt skor för en mindre summa och kände att jag spenderat de pengar jag haft råd till.
 
Ett annat tips, för dig som inte känner för att sy själv, är fröken söt! Den finns dels mittemot affären jag nämnde över, men även på götgatan. Där finns klänningar, uppsydda, helt ljuvliga! Av alla modeller och former.
 
Dessutom så syr ju jag på beställning, så har du något du vill ha sytt, stickat osv, hör av dig nedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0