Fotografier

Nu har jag beställt lite foton från sommaren. Det gör jag varje år för att hålla kvar känslan. De bär sommar under hela året.

Mycket fint är det med fotografier tycker jag. De innehåller så mycket. Varje bild berättar sin egna historia. Fotografi är ytterligare en sak som inte är någon talang hos mig men som jag verkligen älskar att ägna mig åt. Det är både svårt och utmanande att försöka fånga vackra saker på fotografi.

Min sommar ska nu fångas i en enda bok, ett enda album. Självklart fångar jag inte allt men visst är det fint att sätta in foton och skriva minnen så att man får möjlighet att komma ihåg.



Kommentarer
sofia

Hej,fin blogg! Hur är det?

2012-08-27 @ 20:10:55
URL: http://sofiaekstroms.blogg.se
Carro

Vad roligt att höra av dig Anna! Jag förstod först inte vem det var som kommenterade eftersom jag inte haft koll på att du bytt blogg... ;) Det är bra med mig! Hur är det själv? Jaa, det var verkligen länge sen vi sågs! Kanske vore en idé att försöka åtgärda det?! :)

2012-08-27 @ 21:22:37
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0