musiken just nu

 http://soundcloud.com/anna-martinson

Om du vill höra mina låtar med melodi till så gå in och lyssna!

 

Här är en av mina senaste texter:

 

Du brukade tro att du var klok

du brukade tro att du kunde någonting

du brukade tro att dina tankar var värda

men de gör du inte mer

 

för det tog dom ifrån dig

dom tog de utan att fråga

med alla deras krav och ideal hur man ska va

tog dom de ifrån dig

 

Jag brukade tro jag var vacker

jag brukade tro jag var fin

jag brukade tro att alla tyckte så

men de gör jag inte mer

 

för det tog dom ifrån mig

dom tog de utan att fråga

med alla deras krav och ideal hur man ska va

tog dom de ifrån mig

 

vi brukade tro att vi betydde

vi brukade tro vi var viktiga

vi brukade tro vi spelar roll

men de gör vi inte mer

 

för de tog dom ifrån oss

dom tog de utan att fråga

med alla deras krav coh ideal hur man ska va

tog dom de ifrån oss

 

Jag brukade tro att livet var mitt

men de tog dom ifrån dig

 

men jag ska ta det tillbaka

jag ska ta det utan att fråga

ska glömma deras krav och ideal hur man ska va

och ta det tillbaka till oss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0