2013

Jag läser igenom gamla nyårslöften och ser nya saker som händer. Det känns som om jag vartenda år tänker att detta år ska jag skriva bättre nyårslöften. Ändå sitter jag återigen och skrattar åt de föregångna årens löften, eftersom de visar på en sådan omognad. Men det visar ju bara att man aldrig slutar utvecklas!
 
Nyårs löften 2008:

*jag ska Träffa en bra sygg snäll kille
*Jag ska göra mig av med mina finnar
*Jag ska inte snacka ett dugg skit
*Jag tänker behandla mina vänner så som jag själv vill bli behandlad
*Jag ska vara glad även om jag inte får en moppe i femtonårspresent

Nyårslöften 2009:

*Träffa(altså bli tillsammans med) en riktigt bra och fin kille!
*Hålla Jätte bra kontakt med mina konfavänner!
*Spendera tid med gud
*Inte vara så fixerad vid materiella saker
*Göra saker för almännheten

Nyårslöften 2010:

*Sluta fokusera på killgrejen! Suck,..
*Klara av första året på Rytmus
*Inte äta Godis mellan den 6 januari tills den 9 juni...Ojoj, vi får se hur det går!
*Inte stressa sönder mig,
*Fokusera mer på gud, är ganska så sammankopplat med det första.

Nyårslöften 2011:

*Inte äta godis mellan den 11 januari och Påsk. tillåtet med fikabröd på söndagar och festliga tillställningar.
*Vänner prioriterade före plugg.
*Ta körkort
*Following the one and only.
 
Resultat:
* Jag åt faktiskt inget godis nästan under den tiden!!
* Jag har prioriterat annorlunda, fråga mina vänner om ni vill!
* hahaha. Nej. jag har övningskört en enda gång.
* Visst har jag följt Gud, men inte alls så som jag borde gjort.
 
Inför 2013 har jag en mängd olika tankar men jag vill samtidigt känna mig nöjd och som jag har hållt dom vid nästa årsskifte. Därför har jag tagit mig tid att tänka efter.
 
Nyårslöften: 2012:
*Det ska vara Gud som leder vägen för mig, inte tvärt och om.
* Jag ska göra något för att min musik ska lyckas (besöka skivproducenter, söka skolor osv)
* Jag ska lära mig spela munspel
* Jag ska åka till Paris
* Jag ska faktiskt förbättra min hållning, av flera olika skäl.
 
Nu kan jag ordentligt välkomna året 2013 med varm hand. Det blir bra tror jag!!


Kommentarer
Bellibellan

Tycker inte alls dina nyårslöften har varit "omogna" asfint ju! :))))

2013-01-07 @ 01:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0