Snart hemma.

Sitter på min säng på hotellet. Har nu varit i Grekland i över en vecka. Det känns väldigt konstigt att så lång tid gått men å andra sidan så är Sverige så långt borta.

Jag har badat. Mer än jag nog någonsin gjort i mitt liv. Har badat i hav och i pool och minst tre gånger per dag. Jag har ätit god mat. Mat från alla Greklands hörn, grekiska rätter som smakat perfekt. Jag har sett de mest vackraste vägarna och stränder och ett land fullt av frukter av alla dess slag. Men även ett land där folk går utan jobb och du börjar fundera på hur landet kommer se ut om ett år. Jag har sett så mycket att jag är glad att få åka hem och smälta allt. Jag vill smälta, tänka och minnas de här underbara dagarna. De kommer vara en tröst under hela långa hösten och vintern som väntar.

Jag har varit med min familj. Hela min familj. Åtta personer har umgåtts nästan ständigt under dessa dagar. Jag älskar min underbara familj. Det har varit fantastiskt att få vara med dem några dagar.

Tänk att man på många sätt åker bort från livet!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3243637/images/2012/pic_506457efddf2b313b30011d1.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0