Sol vind och vatten

Allting händer på samma gång. Det är alltid likadant. Mitt liv är bokstavligen som en film för det har exakt samma spänningskurva. Först en presentation av livet just nu, en liten start. Sen är livet lugnt och skönt och det är bara enkelt. Träffar människor, livet leker och allt är finemang. Men sen, från ingenstans, kommer allting på samma gång och faller ner över en och plötsligt vet man varken ut eller in. Det händer mig ständigt!

Idag har jag seglat. Det gör mig så lugn och fridfull. Det finns liksom ingen annan ute på vattnet.

Sen åker jag till Kreta.,.om bara tre dagar!! Det är ju inte klokt alltså! Kreta, sol och värme och allting på samma gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0